IMG_1998

Håkanfeber

Vid det här laget lär ingen ha missat att det har varit Håkanhelg i Göteborg. Jag är en av de 70 144 fans från söndagens konsert som kan säga ”jag var där”.

Det fanns inga ord som kunde beskriva känslan när vi var på plats. Vi befann oss i en eufori-bubbla. Vi förstod inte riktigt att det hände, att det var på riktigt, och det tog en dag att smälta upplevelsen. Det fick mig att reflektera över hur det går till, och hur en person lyckas att få en att ena stunden stå och hoppa och andra stunden att stå helt mållös i tårar. Det jag kan säga är att det var en magisk kväll som jag aldrig kommer att glömma.

Det bjöds på så mycket fin musik och känslor så att man höll på att spricka. Och när Håkan bjöd in Joakim Thåström på scenen visste jag inte längre vad jag skulle ta mig till. Vilken stämning, vilken glädje.

 

Det är som de säger, att Håkan Hellström garanterat har markerat sin plats i svensk musikhistoria. Han håller en sådan hög nivå på ett enastående sätt, så av med hatten för Göteborgs guldkorn, Håkan Hellström!

IMG_2044 1

Kram/
Maria

 

 

Kommentera

