Hej då Sverige

Planet går om några timmar, allt är packat och fixat (så vitt jag vet) och jag är superlugn (vilket oroar mig). Resan till Singapore har jag vetat om i ungefär ett år men ändå är jag förvånad över att jag ska åka så snart. Nu väntar några timmar hejdå- ande till alla och sedan en 20 timmars resa med stop i Bryssel och Abu Dhabi innan jag är framme. En klassvän som åker till London för utbytesstudier samma dag och tid som mig nämnde igår lite separationsångest, vilket man är alltför bekant med. Men som jag nämnt tidigare, sakna är så jobbigt men längta är så härligt. Så jag väljer att göra det sistnämnda. Kommer längta efter att få se alla fina vänner igen, familjen och min sambo (som till och med kommer flyga över för en tid  :-) )

IMAG2530

Jag kommer blogga från Universitet, så besök oss här på studentbloggen för att följa med på en utbytestermin i Singapore. Laters!

Kommentera

