Back in school

Hej alla goa glada hoppfulla förhoppningsvis inte bostadslösa nya studenter!!!! Varmt välkomna till Göteborgs universitet säger jag å, tja, mest mina egna vägnar faktiskt. Själv började jag min andra termin på psykologprogrammet måndag 8.15 med kursen Vetenskapsteori. Alltså forskning om forskning och en statistikbok jag inte ens vågat bläddra i. För att fira allt detta upphetsande åt vi bakelser på finporslin.

bild3

KUL att ni valt GU, ni kommer älska staden, människorna och så småningom även vädret. Det är sant, jag har faktiskt börjat älska regn sen jag flyttade hit. Framför oss ligger en termin av mer eller mindre spännande matlådor, så intressanta kurser att man önskar att de aldrig skulle ta slut, kursutvärderingar, death by powerpoint, life by coffee, och öl på Andra Lång. Det kommer bli strålande. Hoppas vi ses❤

ps. Om du mot förmodan inte kollat in det feta välkomstprogrammet, please do. Som Gbg-fetischist kan jag bara säga; det är bra skit. 

2 thoughts on “Back in school

Kommentera

