20140217-224320.jpg

Studera på Göteborgs Universitet

Jag är tillbaka i skolbänken. Jag har läxor och sånt. Man kan säga att jag blivit ung, eller yngre på nytt. Skillnaden är att jag kan skriva mer akademiskt och att jag måste ta med mig lunch själv. Jag heter Jennie Wiberg. Jag är 31 år och har fött två barn, har en sambo, katt och en jättelång kombi. Jag är egentligen fotograf, webbredaktör, skribent och komiker, men jag brinner också för framtiden. Alla barn har rätt att få en trygg, rolig och lärorik start i skolan. Förskolan. Därför tänker jag bli förskollärare. Det viktigaste i världen är barn. Jag kommer skriva här så ofta jag hinner, minst en gång i veckan. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra med mig. Glöm inte att börja titta i kurs och programutbudet för HT14. Det finns massor av kompetens som ligger och väntar på er därute. Löneförhöjningar och befordringar. Utbilda er!

Kommentera

