Sol, Vind och Stålmannen

I helgen så tog jag mig äntligen ut till havet. Guldkusten och Surfer’s Paradise var målet. Tåget från South Bank bar iväg och knappt två timmar senare så var jag vid stilla havet. När jag vadade ut i de höga vågorna så insåg jag hur mycket jag hade saknat havet. Saltvatten och strandpromenader är otroligt avslappnande. Vad jag inte hade väntat mig var att det var ett comic-konvent i full fart där. Jag fick inte bara njuta av sol, vind och vatten utan detta kombinerades med Mario, Batman och Anime. Det var en bra dag.

20130422-084140.jpg

20130422-084154.jpg

20130422-084203.jpg

One thought on “Sol, Vind och Stålmannen

Kommentera

