Sjuka upplevelser

En av sakerna jag gillar mest med vårt Campus är alla lustigheter som pågår här under framförallt kvällstid. Är du ute och promenerar en torsdag kväll kommer du utan tvekan stöta på en grupp människor som talar i tungor ute på ett fält eller någon körgrupp som tränar inför söndagens mässa i något klassrum. Sjukaste upplevelsen var ändå när jag hamnade mitt i en parad full av halvnakna män. Ingen aning vad paraden var för, vet inte ens om jag vill veta… Tydligen ville de i alla fall ha med mig i paraden för plötsligt blev jag upplyft av en halv naken kille som började vandra iväg med mig över axeln som om inget hänt. Vanlig onsdagskväll i mitt liv… Kan inte ens beskriva hur konstigt det kommer att kännas att åka tillbaka till landet lagom!

Kommentera

