Final exams tider

Jag har nu fått reda på datum och tider för våra final exams och jag hurrade inte direkt av lycka. Två av proven är redan 10 och 15 maj, vilket jag är nöjd med, men de två resterande proven har jag inte förrän 22 maj (dagen efter min födelsedag). Vet inte hur jag ska orka skriva två jätte prov under samma dag. Får hoppas att någon av de ändras! Det verkar dessutom som att jag har ett quiz nästa vecka och ännu ett veckan efter det så jag kan inte direkt ligga på latsidan just nu. Vad väljer jag därför att göra? Åka iväg på en fem dagars semester i norra delen av landet! Det lär jag få sota för nästa vecka… Jag kommer därför inte ha tillgång till Internet förrän på måndag eller tisdag så jag uppdaterar mer då! 

Kommentera

