Tystnad.

Det händer inte mycket nu. Jag väntar på att få betyg i kursen på GU, nästa vecka åker jag på studieträff i Växjö och har opponering på mini-uppsatsen. Föruton det så har jag extra jobbat och fått ryggskott.
Idag unnade jag mig dock lite ögonbryns färgning🙂

image
Hemmafärgning!

Billigt eftersom en tjejkompis fixade det. Annars är det kärvt med pengar nu i januari😦 därför besöker jag inte staden så mycket. Tyvärr. Men på söndag ska jag nog på bio då jag har biljetter som jag ”tjänade” genom att svara i olika paneler🙂
Ni får ha en mysig fredag! Själv ska jag till tvättstugan… Kram.

One thought on “Tystnad.

Kommentera

