Livet.

Livet kan ändras från sekund till sekund. Själv fick jag en uppenbarelse idag hur bra jag har det. Jag har extra jobbat som trafikinformatör ett par dagar nu och idag fick jag träffa en äldre dam som har det förjäkligt! Tänk er att ni sliter hela livet, betalar skatt och sen… när ni blir pensionerär så räcker inte pengarna till mat. Ni är tvungna att leta pantflaskor och burkar för att klara er😦 Hemskt!
Så vill jag inte ha det! Därför pluggar jag, gör mina tentor, extra jobbar och vill engarera mig politiskt igen. Så det blir bättre!

image
Tänk er att inte ha råd med mat!

Nu sitter jag och fixar det sista inför bok/film redovisningen imorgon på barn- och ungdomslitteratur kursen🙂 Imorgon bitti ska jag träffa en studiekamrat för lite plugg, sen jobb och sen avslutning på kursen på GU.
Men mer om det imorgon🙂
Ha en trevlig natt och tänk på hur bra vi egentligen har det….

One thought on “Livet.

  1. Hej, finns det någon som studerar på psykologprogrammet?

    Hör gärna av er till mig via mail i så fall, skulle uppskattas mkt!🙂

Kommentera

