Tenta del – ?

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt sätta mig ner och skriva denna hemtenta i barn- och ungdomslitteratur. Säkert runt trettio. Men så inatt blev jag taggad och började…skulle fortsätta idag men! De håller på å renoverar en lägenhet i mitt hus så det går inte att koncentrera sig😦 de höll på mellan 07:30 och 15:00. Jag var på gränsen till galenskap…

image
Passande t-shirt idag😉

Tyvärr så är jag väldigt förkyld och vågade mig inte på att dra till biblioteket så imorgon & söndag blir det två extremt intensiva pluggdagar. Men alla vi studenter känner väl igen det?😉
Nu ska jag läsa på och önskar er en trevlig fredagsmys!

Kommentera

