2013.

Året är 2013 och jag hoppas att Ni alla hade lyckat nyårsfirande🙂 Nu ska de sista uppgifterna och tentorna in för höstterminen, tiden är knapp och man (jag iaf) har latat sig för mycket under julledigheten. Snart är det också dags att säga hejdå till den här bloggen men om det i ett annat inlägg.

Hur mår ni? Själv mår jag bra🙂 Idag var jag på ett infoträff angående ett jobb. Jag hade kanske inte nämnt det men jag fick uppdraget som konsult åt StudentConsulting! Så nu hoppas jag på lite jobb vid sidan om plugget. Härligt med extra cash förutom studielånet!

Redan i december visste jag att jag blev antagen till en till utbildning och de som läser mitt privata blogg vet om det redan men nu kommer jag ut här också: förutom till bibliotekarie ska jag nu också läsa till förskollärare🙂 Det känns fantastiskt måste jag skriva.

Antagen!

Annars händer det nya grejer nästan dagligen hos mig, igår t.ex. var jag med Totte i Slottsskogen (buss & spårvagns sight-seening – check!) och gick promenader samt han fick leka med en annan hund i hundrastgården/hundlekparken. Jättemysigt och jag längtar redan till sol & värme då man kan strosa runt med vovvsingen….

Hundlek vid Slottsskogen🙂

Det var det för idag,vi hörs imorgon! Ha en lugn kväll alla🙂

Kommentera

