香港。

Jag befinner mig just nu i Hong Kong för att fira det nya året med mina rumskamrater och en gammal klasskamrat från GU. Det är andra gången jag är här, men jag måste säga, det är ännu bättre än vad jag minns det som. Oerhört spännande stad där du går vilse och upptäcker nya saker runt varje hörn. Jag hade också glömt hur stor skillnad det var mellan Kina och Hong Kong. Det går knappt att jämnföra. Trevligt är det i alla fall! Image

Kommentera

