Julledighet…inte för oss studenter.

Snart är det Jul och med denna kommer ledighet. För de flesta iaf men inte för oss studenter. Vi har mini-uppsatser att skriva och större arbeten också. Själv ska jag skriva 4 arbeten, varav 3 är ganska så omfattande. Så Julen ska gå till lite mys, massa plugg och förhoppningsvis bokläsning. Då menar jag inte studentlitteratur utan skönlitteratur såklart!😉

Och imorgon ska jag på en arbetsintervju kl. 09:00 hos StudentConsulting! För en tidsbegränsat (3 dagar) uppdrag men en sådan som kan leda till fler så yay! Jag är glad =) Perfekt att dryga ut studentkassan. Så är ni studenter tycker jag att ni ska anmäla er där (helt gratis) och söka lite extra jobb =)

Nu ska jag fixa mat och sen vila en stund. Ha det gott alla!

Kommentera

