Att baka & Internets baksida.

Idag kunde man läsa på gp.se om upploppen i Göteborg. Rykten, tråkigheter och Internets mörka baksida. Det är så synd att sånt händer😦 men jag hoppas att de ansvariga blir straffade.
Jag skulle in till stan idag för lite plugg på biblioteket men stannade hemma efter att ha läst aftonbladet & gp.

Ikväll har jag förutom plugg – bakat! Bröd och frukostbullar på dinkelmjöl. Nom nom nom😉 godare och billigare än de köpta! Bra för studentekonomin.

image
Bröd i rund form🙂

En annan sak som är bra för studentekonomin är gratis té på Max och appen Wrapp🙂 man skickar gratis presentkort till varandra med belopp mellan 25 och 150 kronor som man kan använda i många affärer. Perfekt🙂

image
Frukostbullar!

Nu önskar jag er en mysig kväll, själv ska jag plugga vidare… Dewey samt Manga – here I come😉

Kommentera

