Matlagning :-)

Idag har jag slitit många timmar i köket… Jag lagade polska degknyten/piroger så kallade ruskie pierogi och pierogi z kapusta i grzybami. Billigt, gott men tidskrävande…

image
Fyllningen ska blandas..

Nu är det dock fixat🙂 både för dagens kvällsmat, morgondagens lunch och till jul!
Med plugget står det dock still…imon får det bli nya tag. Så jag får minst G på höstens kurser också🙂

image
Mitten av arbetet..

Nu ska jag sova för imorgon blir det besök på biblioteket och min kvällskurs! Nattis alla studenter.

image
Nom nom nom😉

Kommentera

