Tenta & shopping.

Jag börjar med spårvagnar. Ni som bor i Göteborg eller varit här någon gång vet att det finns massa spårvagnar. Oavsett vart man vill så kan man ta spårvagnen dit…eller bussen. Miljövänligt och ganska prisvärt om man köper månadskort🙂 Jag har kommit på ideén att se Göteborg genom spårvagnsfönstret. Alltså utforska staden genom att stiga på vagnen och sen hoppa av där jag tycker det verkar fint. Måste erkänna att än så länge är det ett lyckat koncept! Så förra veckan var jag i Frölunda på Nya Frölunda Torg. Göteborgs största köpcentrum, 3 våningar av butiker… Man blir trött😉 Dock så hade de inte så många restauranger att välja på, jag provade en indisk och blev…hmmm… inte så värst nöjd. Varken med servicen eller maten.

image
Vegetarisk gryta...

Det skulle vara hett..men smakade inte så mycket😦 Och nu till tentor. Jag ligger efter med 2 stycken så tiden räcker knappt till något annat än plugg men ikväll på Från fabler till manga kursen fick jag tillbaka min tenta som blev godkänd! Yes🙂 Detta ska firas med lussekatter och spårvagns safari imorgon :-] Ha en trevlig kväll & lycka till med era studier!

Kommentera

