Stressig vecka!

Den här veckan blir stressig. Idag ska jag till biblioteket och låna lite böcker, imorgon ska jag på en film inspelning (japp, jag ska vara en statist, jättekul!), på onsdag har jag deadline på en uppgift i kursen Akademiskt skrivande, på torsdag har jag kvällskursen i Från fabler till manga och då får vi hemtentan som ska vara klart till den 7/11 (har jag för mig iaf). Samtidigt ska jag katalogisera 10 (!) verk enligt Dewey till den 4/11…

Förutom allt detta har jag bestämt mig för att börja träna och då fått ett presentkort via Wrapp på en gratis träningsvecka på Sats… har ni Wrapp förresten? Om inte skaffa det fort som attan, man skickar gratis presentkort till varandra och på detta sätt sparar massa pengar🙂 Perfekt för oss studenter tycker jag.

Låter det stressigt för er? Det gör det för mig och känner jag livet så kommer något mer upp. Så nu kilar jag till Apoteket för lite piller så influensan inte tar tag i mig för inatt och imorse mådde jag inte särskilt bra😦 Ha en fin vecka alla!

Kommentera

