Misstag & möjligheter.

Vet ni vilket stort misstag jag gjorde i tisdags? Jag glömde bort min kvällskurs! Det är en big no-no i studievärlden. Det värsta är att jag skulle dit, jag visste om det men sen…ja sen blev det en blackout och jag glömde bort det i vardagsstressen😦 Så nu har jag gjort det misstaget och skäms något fruktansvärt. Men! Man ska se positivt på allt (intalar jag mig och ber till gudarna att inte bli utkastad från kursen) så nu läser jag på till nästa tillfälle så jag blir den mest pålästa studenten😉 Det kanske hjälper mig att faktiskt nå betyget godkänt.

Det var misstaget det, nu till möjligheter. Kommer ni ihåg när jag skrev om extra jobbet som mystery shopper? Idag ska jag jobba som det🙂 Lite extra cash är alltid välkommet och här blir det ungefär 200 kr för kanske 20 minuters jobb? Perfekt. Eftersom uppdraget är på andra sidan stan och älven så blir det en liten upptäcktsfärd också. Turist + arbete = win-win situation =)

Nu får ni ha en fin helg och plugga på! Det ska jag göra…

Kommentera

