En hektisk vecka.

Det har varit en hektisk vecka för mig. Massa plugg, sjukdom, planering, bokmässan och utgång för att nämna några saker jag sysselsatte mig med.

Bokmässan var jättekul, dock var jag där bara i fredags pga oförutsedda utgifter som gjorde min studentekonomi lite lidande. Men till saken: gillar man böcker och mässor ska man definitivt besöka mässan🙂 Jag kom hem med lite gratis prylar (jajamen jag gillar gratis!) och den bästa saken är faktiskt den omtalade boken Femtio nyanser av honom och det ska bli kul att läsa. Bilder på gratisgrejer kommer en annan gång för nu krånglar överföringen för mig😦

På lördagen var jag och maken hos ett par vänner för lite umgänge, lite vin och god mat (ett tips till alla fattiga hungriga studenter: se till att bli inbjudna till någon och få käk!). Sen tog vi taxi in till city (mini taxi!)  och dansade loss på Gretas. Jättetrevligt ställe med bra vakter🙂 Inget tafsande, inga nedlåtande blickar = bra party. Och inträdet är billigare om man kommer innan klockan 23!

Nu ska jag återgå till mina studier och samtidigt läsande av Digitalt Entreprenörskap (för oss alla som bloggar är det en bibel😉 ).

Totte vet hur man fredagsmyser!

Ha en underbar fredag och glöm inte att äta hemma innan ni drar ut på stan ikväll!

Kommentera

