Snart sommarlov!

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet och som jag längtar! Jag har min sista dag på tisdag om precis en vecka. Det står att vi ska ha ”semester end party” på eftermiddagen, spännande att se vad det innebär. Jag hade tänkt att jobba en del i sommar men har ännu inte fått några tider, borde få det närsomhelst nu. Annars är det slappa och njuta av att vara ledig som gäller! Ja just det, jag har ju en omtenta den 11 så jag får ju inte sommarlov fören den är gjord… suck, två veckor kvar till lovet istället.

Idag har jag varit o klättrat med några kompisar så jag är supertrött nu. Passa på att testa klättra nu när ni alla får sommarlov och har lite tid över! Jag lovar, det är jättekul!

Imorgon och resten av veckan är det rapportskrivning som gäller. Imorgon fyller Aron år som bor i samma lägenhet som mig. Så det blir kanske lite kalas på kvällen. Sköjjj! På fredag ska jag och Erik gå på bio och se ”Prometheus”, det ska bli spännande och se om det är bra.

//Josefin

Kommentera

