N A M I B I A here we come!

I måndags hade jag min muntliga exam i Afrikaans🙂 sen dess har jag varit LEDIG!

Har varit i Goodwood, som ligger en bit innan Cape Town och varit inne i Cape Town, besökt museum och varit lite turist. Haft det riktigt fint. District Six museumet är ett måste!

Helgen spenderades med vänner i Stellenbosch, på diverse middagar och Hejdå kalas, alla sprids för vinden och som känslosam själ, blir det lite mycket med alla Hejdå’n så de har ersatts med Vi ses! Vi har planerat för fulla muggar idag, för imorgon bär det av mot NAMIBIA! Jag och Sofie som jag delar rum med och Fritzy som bor i vårat hus skall ut på roadtrip i 10-12 dagar🙂 Ljuvligt.

Känns spännande, galet och underbart!

Så det kommer bli lite knapert på bloggen. Men är tillbaka runt 8-9 juni!

ps. Internetet protesterar och vill inte ladda upp bilder.. så jag får kompensera i nästa inlägg.

 

Tusentals kramar till er allihopa! /Jess

 

Kommentera

