Äntligen klara!

Fortfarande sjuk med ont i halsen var jag tvungen att stiga upp i morse för att åka till skolan och skriva klart en rapport. Jag och mina tre gruppkamrater lyckades väldigt bra på redovisningen och blev klara med rapporten som är på hela 41 SIDOR(!!!) i tid. Det känns väldigt superduper skönt att äntligen vara klar med rapporten. Det är den längsta jag skrivit i hela mitt liv. Jag kan en massa om Gullmarsfjorden nu!

Imorgon börjar ett nytt delmoment för den här kursen, får se vad det handlar om. Och jag måste snart börja plugga inför omtentan som jag ska skriva i början av juni. uuush. Som tur är tycker jag ämnet jag ska ha omtenta på är väldigt intressant så det blir ändå ganska kul att läsa kursboken igen🙂 haha, nästan ironiskt att jag har misslyckats med en kurs jag tycker är såpas intressant men sånt är livet ibland!

//Josefin

Kommentera

