och så blev jag sjuk..

Såhär lagom när man äntligen kommit igång med träningen och dessutom har redovisning av största arbetet någonsin IMORGON så blir jag sjuk. Feber, halsen och huvudet. USH! Jag hatar att vara sjuk.

Jag har ett piano som jag älskar att spela på (om jag nu inte nämnt det tidigare). När man flyttat på det så måste man få det stämt efter att det stått på det nya stället ett tag tills det anpassat sig. Idag ringde jag o kollade hur mycket det skulle kosta att få det stämt. Och det var sååå inte okej för min studentekonomi! 1600 kr skulle han ha, men han verkade väldigt bra och gav mig goda råd så jag kommer nog ringa och boka in en tid med honom ändå. Han rekommenderade att låta det stå ett par månader över sommaren så tills dess kommer jag säkert sparat in lite pengar från sommarjobb🙂

Och nu brände jag mina fiskpinnar! haha, dags att äta då.

//Josefin

Kommentera

