Improvisationsteater, grupparbete, Marknadsföringens dag och Filip & Fredrik

Den här veckan är helt galen. Uppbokad på massor av grejer, både jobb och fritidsaktiviteter och dessutom inlämning på två uppgifter i skolan.

Jag har bland annat hunnit med det här:

20120426-082331.jpg

Första träffen på kurs i improvisationsteater, som jag anmälde mig till helt oväntat för ett par veckor sen. Sjukt kul!

20120426-082504.jpg

Grupparbete och redovisning av detta. Tror att min grupp har haft roligast arbetsträffar, vi skrattade i princip hela tiden!

20120426-082641.jpg

Njuta av kortvarigt vårväder. Denna vackra allé av blommande träd pryder gången till min skolbyggnad.

20120426-224827.jpg

Inspirationsträff med 365 saker, där temat var ”rädda världen med sociala medier”.

20120426-225106.jpg

20120426-225123.jpg

20120426-225153.jpg

Mässan/konferensen Marknadsföringens dag med flera superintressanta föreläsningar och en mässa där man bland annat kunde testa på att köra segway! Sjukt nöjd tjej efter den färden vill jag lova.

20120426-225448.jpg

Sett Filip & Fredriks show ”Jakten på den försvunna staden” där vi, förutom att skratta åt dessa komplett galna men ack så fantastiska män, tog fram Göteborgs nya slogan; ”Öl innan (sic) lunch, de e la rimligt!”

Nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla uppe telefonen, som jag ligger i sängen och bloggar från. Har för övrigt börjat ”fixa” mina bilder med Instagram, ca tusen år efter alla andra. Lite cheesy, men ganska fint ändå. God natt!

//Anna

Kommentera

