Åååh snart ska jag flytta!!

Igår var vi äntligen och hämtade ut nycklarna till vår nya lägenhet, Erik, Susanne, Aron & jag. Jag drog iväg på en två timmars utbildning inom mitt nya jobb direkt efter. Den handlade om hur vi med hjälp av olika metoder ska kunna öka försäljningen i Delin (delikatessen). Det var intressant med många bra idéer och vi som var där fick provsmaka på lite olika saker. Gott! För tillfället jobbar jag bara varannan lördag 9 – 20.15 (huh över 11 timmar, jobbigt men pengar!) men det tycker jag är lagom just nu. Jag har bara jobbat två gånger än så länge men jag trivs riktigt bra så jag hoppas det kommer fortsätta så!

Direkt efter utbildningen drog jag såklart till nya lägenheten  där de andra hade laddat upp med vin, öl, chips, en liten matta, två blommor, en kortlek och en adventsljusstake!! Himla mysigt att sitta där o tjöta och gå runt och inspektera vår nya lägenhet. På lördag flyttar vi!! Jag kan nästan inte tro det. Det ska bli så kul!😀

Nu ska jag chilla lite så jag orkar med att packa allt imorgon. Ha det fint allihopa!

//Josefin

Kommentera

