Långtråkig hemmadag

I morse när jag vaknade hade jag olyckligtvis jätteont i huvudet och feber. Så det blev inget grupparbete i skolan för mig inte, jag stannade hemma i min säng istället. Det är så otroligt tråkigt att vara hemma o vara sjuk. Jag orkade inte packa inför flytten, städa eller ens spela dataspel. Suck. Höjden av otur var att jag glömt min bok hemma hos Erik så jag kunde inte ens läsa. Jag har verkligen inte fått gjort ett skvatt vettigt idag mer än att lämna tillbaks två försenade böcker på biblioteket. Det är så frustrerande att bara vara hemma utan att orka göra något! Framåt kvällen klarade jag inte ens av att sitta still framför tvn för jag var så uttråkad. Just då ”ringde” en vän från Luleå och vi videochattade ett tag, det var kul!🙂 Jag fick även ett filmtips ”Scent of a woman” som jag tänkt se någon dag. Förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon så jag kan åka in till stan och hjälpa till med grupparbetet lite.

//Josefin

Kommentera

