10 dagars tystnad.. JAG LEVER!

no news are good news! I alla fall i mitt fall🙂

Låt mig uppdatera i 2 delar! Här kommer FÖRSTA!

Jag fick för mer än 2 veckor sen besök från Sverige, hela familjen kom ner! Galet och ljuvligt! Men det kändes helt naturligt, och precis som igår.

De första dagarna av deras vistelse här hade jag lektioner och terminstest osv, men blev ledig sista dagen av terminen!

Så vi bestämde oss för att ta allt lite som det kom, och hade som huvudplan att ta oss österut. Garden Route-ish skulle jag vilja säga och ev upp en sväng på västkusten. Så blev det oxå. Påsklovet startade redan fredagen den 30:e med en HEL dag av vingårdsbesök, vinprovningar och chokladprovningar..🙂 Bra start! Min favorit (som faktiskt var ett tips från Sverige, från Martin) var POSTHOUSE, litet ställe med underbara viner.

Vi fick köpt med oss en goodiebag!🙂

Efter att vi åkt runt på en gäng närliggande Vingårdar (i regnet! JA det regnade en HEL dag) Så packade vi våra kappsäckar och begav oss ut på vägen! On the Road! Vårat första stopp blev i sann Familjen Holmdahl anda HÖR och häpna en FYR, Cape Agulhas, som ligger på den allra sydligaste spetsen av Afrika!

To be continued!

 

Kommentera

