Första promenaden i Kviberg

20120409-192942.jpg20120409-192950.jpg

20120409-192958.jpg

20120409-193122.jpg

Igår tog jag första promenaden i mitt nya hood, tydligen bor jag alldeles bredvid en herrans massa fotbollsplaner och ett litet skogigt berg med fina gångstigar!

Jag bor även bredvid ett gammalt regemente, som ser ut som ett slott, och Kvibergs marknad som hålls varje helg. Känns fint! Jag gillar att man kan bo relativt centralt, tio minuter från Centralstation, och ändå ha en skog inpå knuten (perfekt för mig som innerst inne är en riktig lantisbrud).

Jag börjar komma i ordning i lägenheten men än finns några kartonger kvar att packas upp och ett gäng tavlor att hänga upp på väggarna. Men jag trivs som bara den och det kommer bli superfint när det är klart!

//Anna

Kommentera

