Påsklov och reklamansikte

När jag och mina föräldrar stuvat in alla mina ägodelar i nya lägenheten, skruvat ihop lite möbler och fått i ordning garderobsinredningen så åkte jag med dem tillbaka hem till Säffle för lite påsklov. Det passade nämligen så fint att vi bara hade en föreläsning den här veckan, som jag kände att jag kunde hoppa över, så jag passade på att spendera några dagar i Värmland.
Jag har bland annat hunnit med en dag i Karlstad där jag och Viktor jobbade, planerade, gick på dansföreställning och spelade in podcast (mycket produktiv och lång dag!) och igår firade jag min 25-årsdag med mysig familjemiddag på dagen och härligt umgänge med vänner på kvällen.

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg och längtar efter att få bo in mig i mitt nya hem! Jag skippar påskfirandet i år då mina föräldrar åkte på semester idag och jag hellre vill komma i ordning i lägenheten. Kan nog hända att det blir utgång imorgon också!

20120406-145251.jpg
Min karriär som GU’s ansikte utåt har nu utökats till att omfatta även spårvagnsreklam! Jag var även med i en studiebilaga i GP i tisdags, som jag ännu inte sett själv då jag befann mig i fel del av landet. Det är kul att folk känner igen mig, fått en del kommentarer på Twitter till exempel.

Hoppas att du som läser har en riktigt härlig påskhelg och att vädret blir lite finare, lämnade ett snöblaskigt Säffle nyss.

//Anna

One thought on “Påsklov och reklamansikte

  1. Hejsan!

    Jag undrar om ni vet någon student som studerar kandidat programmet i offentlig förvaltning som skulle kunna berätta mer om just det programmet. Är sugen på att studera det så skulle jätte gärna vilja veta mer ur en students perspektiv. Tack så mycket på förhand! MVH

Kommentera

