Påsk med kompisar!

Tjenare!

Idag har jag sluppit att gå till skolan, vi blev klara med allt som behövde göras igår (vi jobbar bara i grupp resten av terminen). Gött! Så nu har jag lov från idag till på måndag. Fast jag måste nog till skolan på måndag ändå och bränna torvprover..

Idag har jag varit hemma o fixat med en massa grejor som man aldrig hinner med annars. Snart ska jag hem till Susanne i götet och fira påsk med några av mina närmsta klasskamrater. Eftersom de flesta åker hem och firar påsken med familjen så tänkte vi tjuvstarta lite ikväll🙂 Till vårt påskbord kommer bla den här fina kakan som jag bakade igår kväll. Det är massa olika lager med röd, gul, orange och rosa smet! Haha, så hoppas ingen är allergisk mor karamellfärg..

Imorgon jättetidigt på morgonen ger jag mig av till Tyskland (i nya bilen!!!!) med mamma, pappa & lillebror Daniel (han är ett år yngre än jag). Vi ska ha lite familjesemester kan man väl kalla det. Och passa på att köpa lite öl och sånt när vi ändå är där🙂 Det ska bli kul!

//Josefin

Kommentera

