Framtidsmässan var riktigt bra!

Sitter på bussen hem från Framtidsmässan på Donnergymnasiet. Jag och två vänner begav oss dit för att avnjuta ett gäng föreläsningar – jag tackar som bekant aldrig nej till gratis inspiration!

Jag vill verkligen tacka de sjukt grymma tjejer som arrangerat mässan som sitt projektarbete – Dana Pourkomeylian och Shaicoan Tang, jag ser fram emot att se var ni tar vägen i livet efter studenten!

Jag är övertygad om att dessa tjejer kommer göra något som de verkligen brinner för. Detta var egentligen budskapet alla föreläsare gav; gör det du brinner för, och våga göra det fast du är rädd!

//Anna

20120321-201726.jpg

20120321-201735.jpg

20120321-201745.jpg

Kommentera

