En månad kvar!

Tiden går fort och nu är det bara en månad kvar till inflyttning på Lindholmen. Vi har fått tillbaks underskrivet kontrakt, massa info om bla nyckeluthämtning och till och med ett hiss-schema för inflyttningsdagen. Hiss-schema tänkte jag när jag hörde talas om detta, vem tusan gör ett schema för vem som får använda hissen vilken tid??! haha, ganska kul men organiserat. Eftersom hela trappuppgången ska flytta in på en gång så har de för att undvika kaos delat upp inflyttningen på 3 dagar (tror jag det var). Vi har fått första hiss-tiden första dagen – den 18e april mellan 12 – 16!!😀 I o för sig tror jag att alla av oss kommer flytta in under helgen eftersom vi har så mycket exkursioner och obligatoriska moment i kursen vi kommer läsa då.

Imorgon är det åter igen måndag och pluggtempot måste ökas radikalt. Gasen i botten säger jag! På fredag har jag nämligen tenta i GIS. Trots att tentan inte skall vara så stor är jag inte den enda som fruktar denna tenta. Nu måste jag ta mig själv i kragen och lära mig allt om reclassify, spartial analyst, layers, data frames, raster, vector och massa andra konstiga begrepp.

Just det, jag var inne i götet idag och kollade på min klasskamrat Aron som hade uppvisning i gymnastik. Han var jättegrym! Ta er gärna en titt ifall ni är nyfikna! Min kompis (och en av mina blivande sambos) Aron är med i första gruppen i videon🙂

Nu ska jag börja samla energi inför veckan🙂 Nattinatti!

//Josefin

Kommentera

