Sista dagen för ansökan till sommarkurser!

Idag är sista anmälningsdag för sommarterminen 2012. GU har ett gäng sommarkurser men tyvärr ingen som föll mig i smaken (jag tänker att jag anmäler mig till några kurser så får vi se om jag vill plugga i sommar – det beror på hur mycket jag får jobba! Men 7,5 hp ska jag allt klara av hur som helst). Så jag har anmält mig till några distanskurser!

Såhär blev mina val till slut:

Alla sommarkurser som Göteborgs universitet erbjuder i år hittar du här (där du dessutom anmäler dig direkt)

//Anna

Kommentera

