Jag får åka till Limerick på Erasmusutbyte!

Shit alltså. Jag är glad men samtidigt ganska förvirrad och lite skeptiskt. Eller det kanske är fel ord, men jag har bara så svårt att bestämma nu vad jag vill om ett år.

Var hemma hos Sanne (min coach, vän och uppdragsgivare) när jag fick mailet och hon blev mycket gladare än mig. ”Det är klart du ska åka, det är ju helt fantastiskt!!!” sa hon, så då tackade jag ja där och då.

Man kan ju alltid ångra sig. Bättre det än att tacka nej nu.

Jag tror att det kan bli fint att bo på Irland en termin.
Måste bara youtuba ”Limerick” lite mer först.

//Anna

Kommentera

