Sommarjobb och frustration!

Jag har varit på massor av ställen och sökt sommarjobb men de flesta har redan sen förra sommaren. Då råkar jag prata med min moster som jobbar i en coop butik o hon säger att de kanske behöver någon som jobbar extra i delin och eventuellt också till sommaren! Tjoho hoppas det blir något🙂 Får se imorgon.

Jag har försökt börja med GIS-uppgifterna man ska göra utan handledning i grupper om två. Det gick inte bra. Det gick inte alls! Grrr. Jag misstänker att dessa uppgifter kommer ge upphov till mycket frustration och upprepade utbrott hos fler än bara mig. haha, men man får ta det som det kommer. Det brukar alltid lösa sig till slut!

 

//Josefin

Kommentera

