Kontrakt och jobbiga labbar

Nu har vi äntligen skrivet på kontraktet för vår 4:a på Lindholmen! Lägenheten ska vara klar till den 18e April. Vad skönt och roligt det ska bli att flytta🙂

Idag hade jag ytterligare en gis-labb. Usch usch usch! Det är jobbigt att sitta framför datorn så länge och det tar äckligt lång tid. Idag hade vi den 10e och näst sista labben, det ska bli skönt att äntligen bli klar med labbarna på torsdag. Jag undrar vad vi ska göra sedan, vi har nämligen schemalagt ”eget arbete” i två veckor med start nästa vecka. Jag hoppas det blir något intressant!

Jag höll nästan på att glömma o säga att jag klarade min senaste tenta! Jag fick till o med vg så jag är superglad😀

//Josefin

Kommentera

