90-talet ringde och ville ha tillbaka sina datamaskiner

Spenderade alltså gårdagen med tentaplugg på KTB, blev kvar till stängningsdags (klockan 22) och skulle då skriva ut mina anteckningar. Möttes av dessa kvarlevor från svunnen tid:

20120224-233719.jpg

20120224-233735.jpg

Men visst kom mina utskrifter ut till slut, och halv sju i morse studsade jag ur sängen för att hinna läsa igenom dem några extra gånger innan tentan.

Var riktigt nervös innan tentan delades ut men tog ett par djupa andetag och lugnade ned mig. Solen sken utanför och jag gjorde mitt bästa, vilket hållit humöret uppe hela dagen! Rättar de snällt så får jag godkänt, och då blir jag väldigt väldigt nöjd!

20120224-234234.jpg

Tänkte på, än en gång, idag; varför skriver vi tentor för hand, år 2012?! Känns extra ironiskt när vi läser media och kommunikation…

Eftermiddagen spenderades på ett tåg mot Säffle, imorgon är det namngivningskalas för min brorsdotter Lova Anna!

20120224-234554.jpg

20120224-234604.jpg

Postade även kontraktet på lägenheten idag, så nu är det verkligen på riktigt! Det kryper i fingrarna på mig nu, vill planera möblering och börja flyttpacka och slänga/skänka bort massa grejer, det ska bli så skönt, och kul!

//Anna

Kommentera

