PS.

Så här ser det ut på vårat Universitets område!

Här läser jag Afrikaans!

Men mest är vi i Lyndoch, som ligger ungefär en mil utanför Stellenbosch, dit får vi åka tåg! och jag är SÅ glad att komma lite utanför Stellenbosch ibland och få lite perspektiv på saker och ting. Stellenbosch är ljuvligt på många sätt och vis, men även väldigt europeeiskt och väldigt vitt. Det är som en egen liten bubbla, och fyllt till bredden med unga studenter.

Precis som vanligt så är det mixen som gör det! Jag gillar att vi inte bor mitt i smeten, utan  stabila 10min på bike utanför. Det ger lite perspektiv och variation.

Puss / Jess

One thought on “PS.

Kommentera

