Tjolahejsanhoppsan!

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Cillat, spelat Heroes V och tagit sovmorgon. Så gött! Förra veckan blev så stressig med tentan i lördags, som gick jättebra förresten! Jag tror jag får vg på den😀 I lördags blev det fest på kvällen, både tentafest och för att fira susanne (kompis i klassen) som fyllde 24 igår. Först drog jag hem till susanne o så klippte o färgade hon mitt hår i en mörkbrunröd nyans, det blev jättesnyggt! Sedan så kom det lite mer folk o vi lagade köttfärssås tillsammans och chillade med rödvin, cider & öl. Eftersom det var beachgasque på chalmers på kvällen så hade alla tagit på sig shorts & linne/hawaiiskjorta så vi hade riktig sommarfeeling! Vi hade så trevligt hos susanne att vi kom ganska sent till gasquen så det var redan fullt😦 SURT SOM TUSAN!! menmen, thats life! Vi hade en jättetrevligt kväll ändå🙂

På söndag skulle jag jobba på bion i stenungsund så upp o hoppa tidigt på morgonen (jag sov i gbg), en o en halv timma med bussen till stenungsund (USCH!) och sedan jobba hela dagen. Direkt när jag slutat rusade jag till bussen o åkte tillbaks till gbg (en o en halv timma till, SUCK) för Susanne skulle bjuda på tårta!!! Jädrans massa flängande men ack det var det värt!

Nu är det dags att ta sig själv i kragen o helst få en spark i arslet som man brukar säga. Måste börja läsa ikapp i boken i kursen vi har nu, jag har missat en del föreläsningar nämligen. Men det är samma som står i boken som tur är. Nu ska jag skriva klart mitt cv så jag kan börja söka jobb!

 

// Josefin

Kommentera

