Ingen lägenhetslycka än så länge

Hej och hå vad tiden går. Jag har spenderat en vecka i Säffle där jag umgåtts med familj och vänner men framför allt jobbat en hel del med Viktor (som bor i Karlstad) och vår affärsidé som kommer att omsättas i praktiken i vår!

Sen har jag haft en härlig helg med både fest och hemmamys. Det där med att plugga inför tentan, som är på fredag, har jag skjutit framför mig på ett väldigt ambitiöst sätt. Men imorn, imorn blir det andra bullar. Det måste det bli, om jag ska klara den.

Så, till mitt lägenhetsletande. Tittade på den i Guldhedstornet och blev lite kär! Tackade ja, men fick idag beskedet att någon annan fått den. Blev verkligen jättebesviken för jag hade liksom redan föreställt mig hur härligt jag skulle ha det på den där takterassen…

Men, tittade på två stycken i området Kviberg idag, även de SGS-lägenheter. Har nu tackat ja till dem också, och väntar med spänning på besked, som kommer redan imorn som tur är! Det här med att gå runt och vänta och liksom sväva i luften av osäkerhet, det är inte alls kul.

Såhär ser läget alltså ut just nu:

Och på Boplats ser det ut såhär (detta är bara en litenliten del av hela min lista):

Jag hoppas hoppas att mitt sökande är över snart så att jag kan fokusera på roligare saker!

//Anna

Kommentera

