Ett dystert besked: det blir inget med lägenheten i Majorna

Idag är jag ganska ledsen, då jag i morse fick reda på att jag inte kommer få flytta in i lägenheten i Majorna, som det var tänkt. Han som skulle hyra ut ändrade sig och ska inte flytta alls.

Jag som såg fram emot flytten och just den lägenheten verkligen tokmycket, har idag varit en del bitter. Men nu är det bara att ta nya tag.

Jag hann ju till exempel varken sätta in annons i GP eller kontakta privata hyresvärdar i förra vändan, så jag har ju en hel del möjligheter kvar!

Om du råkar ha en lägenhet till övers får du gärna kika in här för mer info.

Kommentera

