Om 5 dagar smäller det!

Hej allihop!

Mitt första inlägg i bloggen blir ett peppinlägg till er alla. Jag har haft fullt upp med att plugga min 3e termin, på Lärarprogrammet till förskolelärare under hösten samtidigt som jag ansökt till utbytesstudier via GU, sen ansökt till Universitet i Sydafrika, och till sist nu..

..Om 5 dagar åker jag till Stellenbosch, för att läsa min fjärde termin, en utbytestermin på Stellenbosch University i Sydafrika! Stellenbosch ligger här!

Det skall bli helt underbart! Jag har inte riktigt hunnit fatta det själv ännu! Alltså jag gör ju ständigt saker som har att göra med vad som komma skall..men ändå så förstår jag inte riktigt omfattningen! Alltså att jag skall ner för att läsa 3 kurser på Engelska, under 5 månader! OCH få spendera de månaderna på ett av min absoluta drömresemål ! SYDAFRIKA!

Jag fick världens bästa och antagligen mest användbara present igår, Tack Bexet och Syrran! Pepp!

 

 

 

 

 

 

 

 

/Jessica

2 thoughts on “Om 5 dagar smäller det!

Kommentera

