Ny termin, nya tag!

Idag börjar vårterminen 2012 och med det en hel massa nya studenter på GU!
Jag hoppas att alla nykomlingar tar chansen att delta i faddringsaktiviteterna som anordnas både av studentgrupper och studentkårerna, det är en enkel och rolig möjlighet att lära känna klassen och träffa nya människor!
Är det någon som vill fråga mig något eller berätta vad man som ny funderar mest på är det bara att hojta till, lite längre fram tänkte jag sammanställa ett ”vanliga frågor”-inlägg!

Själv inleder jag terminen med att gå på första föreläsningen i eftermiddag och direkt därefter ta tåget till Säffle och vidare mot Stockholm måndag-torsdag. Passar på att hälsa på min vän Ejub där nu när det inte är så hektiskt i skolan! Som det varit tidigare har vi i alla fall inte haft några inlämningar eller tentor första veckan, hoppas inte den här kursen är annorlunda😉

//Anna

Kommentera

