Tidig morgon, massage, lägenhetsvisning och plugg

Efter några veckor med allt annat än god dygnsrytm är jag nu äntligen uppe med tuppen! Det krävdes en inbokad massagetid klockan nio, och då jag bor där jag bor måste jag gå upp senast sju för att hinna i tid..

Inte nog med att jag inleder dagen med massage, jag ska därefter titta på en lägenhet i Majorna! Har hittills fått flera svar på blocketannonsen och några få tips via Twitter. Tittade faktiskt på en lägenhet igår också, mitt i Chalmersområdet! Den var fin och bra, men hyrs ut av en tjej som ska plugga utomlands under vårterminen och den är således både möblerad och har en ganska kort hyrestid, så jag funderar fortfarande på om jag vill ha den.

Senare ska jag träffa min uppsatsgrupp för att göra de sista ändringarna, inlämning sker senast klockan 8 imorn.
Förhoppningsvis sitter vi inte hela natten för att bli klara den här gången!

//Anna

Kommentera

