Nattligt uppsatsskrivande

Klockan är nu 05.18, jag är lite yr av trötthet men jäkligt nöjd – jag skickade nyss in vår uppsats (deadline är kl. 8) och den blev riktigt bra!

Jag som på fullaste allvar älskar att korrekturläsa och layouta tog på mig det ansvaret, emedan mina eminenta gruppkamrater har hejat på via chatten i vårt googledoc. Google docs är för övrigt helt galet bra när man ska göra grupparbeten, eftersom alla kan redigera och se i realtid vad som sker i dokumentet. Fab helt enkelt!

Nu ska jag sova, som tur är har vi ingenting i skolan imorn – studentlivet kan sannerligen ha lite udda dygnsrytm ibland!

//Anna

Kommentera

