Vinter- (eller vår?!) promenad

Julen har kommit och gått i min födelsestad Säffle. Då vi i stort sett har jullov från skolan passar jag på att stanna kvar här i småstaden och vila upp mig samt umgås med nära och kära så mycket jag kan.

Efter att i princip bara latat mig och ätit galet mycket mat, bakverk och godis sen i torsdags var det idag dags för en rejäl promenad. Vinden viner och solen skiner, men någon snö har vi inte förärats med. Måste säga att julkänslan var svår att finna med barmark utanför fönstret, men jag är glad så länge det inte regnar åtminstone!

//Anna

20111227-144926.jpg

20111227-144954.jpg

20111227-145002.jpg

20111227-145022.jpg

Kommentera

