Sista tentan för terminen

Nu är sista tentan för terminen gjord! Känns riktigt skönt att ha den gjord, det kändes okej och jag svarade mer eller mindre utförligt på alla frågor, så jag är nöjd med min insats!
Detta var ju vår första riktiga tenta där man faktiskt får skriva svar på frågorna själv, och det tog mig drygt tre timmar att svara på sex frågor. Låter mycket, men tiden går så fort!
Nu ska jag köpa mina sista julklappar, imorgon är det genomgång av tentan och uppsatshandledning och sen är det julledigt!

//Anna

20111219-125007.jpg

Kommentera

