Loppislördag och läslyx

image

Gårdagens redovisning gick jättebra, jag är verkligen nöjd och stolt över min grupps arbete! Efter den långa skoldagen, vi slutade inte förrän efter fem, träffade jag en klasskamrat från gymnasiet en sväng. Efter lite vandrande på Andra långgatan bestämde vi oss för Café publik där vi avnjöt en god fisksoppa och ett glas vin. Vi har inte setts på år och dar så det var himla trevligt!

Idag har jag och min kompis Sandra haft loppislördag, runt Backaplan på hisingen finns ett helt gäng, jättekul och mysigt lördagsnöje! Sandra fyndade en hel del men jag hade inte riktigt shoppingturen på min sida idag. Lite böcker fick jag dock ihop, konstigt hade det varit annars! Såg igår att Mia Skäringer släppt en ny bok, ”Avig Maria”, så den slank jag in på Bokia och köpte! Fullkomligt älskade hennes förra bok, och föreställningen med samma namn.
Så nu ligger jag hemma i sängen och laddar batterierna inför kvällens bravader, med en kopp chokladte bredvid mig, värmekudde på axlarna och underbara Olle Nyman i högtalarna. Sämre kan man ha’t!

//Anna

Kommentera

