Finfint studietorg och VG på hemtentan!

Idag jobbade vi med att få ihop alla delar av vår kommunikationskampanj och presentationen vi ska hålla i morgon eftermiddag, och jag måste säga att vi har varit sjukt duktiga och gjort ett tokbra jobb! Denna gång hinner vi öva inför presentationen också, så jag är säker på att vi kommer klara den med bravur – det känns riktigt gött.

Vid Campus Linné, där vi håller till, finns ett litet bibliotek som kallas Studietorget, där vi satt och jobbade igår och idag. Jag har inte riktigt kollat in det förut, men nu har jag insett förträffligheten med det lilla huset! Här finns fyra små grupprum som man kan boka via nätet, ett gäng fåtöljer och soffor man kan sitta och läsa i, och på nedre plan finns en datasal och en liten tyst läsesal. Allt är jättefräscht, ljust och fint, så här kommer jag nog hänga en del framöver! Detta grupparbete är slutarbetet i den här kursen, så nästa vecka börjar nästa kurs – Medierna i samhället, det ska bli intressant!

Just det, häromdagen fick vi tillbaka vår hemtenta som vi hade om organisationsteorin, och jag fick VG! Snacka om att jag blev nöjd. Jag var ju lite osäker på om jag verkligen fått med allt, och skrivit på det sätt som man ”ska”, så det var skönt att få en bekräftelse på att jag tydligen gjort som det var tänkt.

Nu ska jag skriva klart mitt talmanus inför morgondagens presentation, ska nog peppa med lite Veronica Maggio (som jag ska se på Trädgårn på lördag!). Känns awesome!

//Anna

One thought on “Finfint studietorg och VG på hemtentan!

Kommentera

