höstfint

Mitt i veckan och jag ligger i sjukt bra fas med mitt skolarbete, händer sällan här där det annars är saker att göra mest hela tiden. Har dock varit lite hösttrött på sistone, men har nu hittat den perfekta medicinen mot det, solljus utomhus! Igår kunde jag luncha utomhus i ett soligt hörn på campus och efter diskussionsklassen i kulturantropologi idag tog jag en promenad runt den lilla dammen på campus, hur höstfint som helst, titta bara!

Avslutade min promenad på Western Avenue som är en av huvudgatorna i Albany, vill man downtown så följer man bara den i över en timme om man går till fots, och något kortare tid om man tar bussen, men inte jättemycket för bussen stannar i princip i vartenda gathörn!

/ Sofia

Kommentera

